Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R 1100 RT ABS - 1995

€ 1.800,- € 1.950,-
Garantie: Ja
132491 Km
N.v.t.
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
bmw - r-1100-rt-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Welkom bij Rena Motoren. 

Wij bieden u een nette BMW R1100RT ABS Te koop aan.
1100cc
 
Motor is helemaal in top conditie. 
Motor rijdt goed schakelt goed altijd goed onderhouden
Helemaal origineel, 

Alle slijtage onderdelen zijn goed.

Proefrit maken is uiteraard mogelijk na prijsovereenkomst en proefritverklaring tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.

Inruil mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen



RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00


 
Opties en Accessoires:
ABS, Kofferset, Originele uitlaat, Topkoffer, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion