Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 SC NIGHTHAWK - 1982

Garantie: Nee
62940 Km
BLAUW
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 279

Prachtige Klassieke Honda CB 750 Nighthawk. Deze motor is in onze motorwerkplaats helemaal nagekeken en in orde gemaakt. Hierbij zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeeringen vernieuwd, de carburateurs en benzinekraan zijn gereviseerd, de tank is gereinigd en gecoat, de hoofdremcilinder en remleidingen voor zijn vernieuwd, de remunit is gereviseerd en de accu is vernieuwd. Kortom, weer een hele goede motor !

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion