Nieuwsbrief:

KRÄMER  GP2-890RR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het beste van het GP2-Platform:

De GP2-890RR is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

De GP2-890RR - DE TOP VAN PRESTATIES
De nieuwe Krämer GP2-890RR is de "Top van Prestaties" in de supersportcategorie. De beste creatie tot nu toe van Krämer Motorcylces (fabrikant van de KTM RC8C), de GP2-890RR, pronkt met de beste vermogen-gewichtsverhouding in de categorie, met 138 pk en een raceklaar gewicht van 142 kilogram. Als het hoogste ontwikkelingsniveau in de GP2-modellenfamilie biedt het RR-model zijn rijder verbeterde aerodynamica, geoptimaliseerde chassiscomponenten en volledig vernieuwde motor-elektronica in de vorm van IMU-ondersteunde tractiecontrole en wheeliecontrole.

Beperkte Oplage, High-End Racemotor
Slechts 125 exemplaren van de Krämer GP2-890RR zullen wereldwijd beschikbaar zijn, en elke motor zal gegraveerd zijn op de triple clamp met zijn serienummer. Aangedreven door een 889cc parallel-twin motor van KTM, produceert de racemotor 138 pk (101 kW) bij 10.100 tpm en 100 Nm koppel bij 8.200 tpm. De Krämer GP2-890RR bereikt ook een verbeterd maximaal toerental van 11.500 tpm, dankzij nieuwe, lichtere motoronderdelen en geavanceerde motorbeheersoftware.

 

7 Premium Racingscomponenten voor de Krämer GP2-890RR
Als je de beste bent, werk je met het beste materiaal. Daarom is de Krämer GP2-890RR 2024 exclusief uitgerust met premium componenten. Hieronder vallen de dubbele Brembo Stylema remklauwen, gesmede Dymag aluminium velgen en premium WP Apex Pro veringselementen.
De GP2-890RR maakt ook gebruik van een nieuwe Mectronik MKE7 ECU met een geïntegreerde zes-assige inertie meeteenheid (IMU). Dit systeem geeft de RR toonaangevende tractiecontrole en wheeliecontrole-opties, die een extra veiligheid toevoegen wanneer de rijder de grenzen van de motorfiets verkent.

 

TECHNOLOGIE EN SPECIFICATIES

Motor Vier-takt,Tweecilinder, DOHC, 8-klep, Vloeistofgekoeld Inhoud 889 cm³ Boring x Slag 90.7 mm x 68.8 mm Compressieverhouding 14:1 met Hoge Compressie, Twee-Ring Pankl Zuiger Uitlaat Roestvrij Staal 2-1, 105 dB (103 dB met Invoegsel)
Brandstofsysteem Dell’Orto 48mm Gasklep
Ontsteking Mectronik MKE7 ECU met Ride-by-Wire en Inertie Meeteenheid (IMU)
Dashboard AiM MXS 1.3 Race GPS met Data Logger Elektronica Verstelbare Tractiecontrole (9 Niveaus + Uit), Verstelbare Wheeliecontrole (5 Niveaus + Uit), Pitlane Snelheidsbegrenzer E-Start Standaard Mapping Verstelbare Motorrem en Gaskaarten
Transmissie 6-Versnellingen
Koppeling PASC Slipperkoppeling, Kabelbediend Frame Type Chromoly (25CrMo4)
Staal-Trellis Frame, Poedergecoat Rood
Vermogen 138 pk @ 10.100 tpm
Koppel 100 Nm @ 8.200 tpm
Zithoogte Verstelbaar
Drooggewicht 313 lbs / 142 kg
Brandstofcapaciteit 16 Liter (4,2 Amerikaanse Gallons)
Tripleklemmen CNC-gefreesd, 26mm of 28mm Verstelbare Offset Tripleklemmen Stuurdemper Standaard, Hyper Pro RCS
Eindaandrijving DID ERV 520 Racing X-Ring Ketting Voorvering WP Apex Pro 7543, Gesloten-Cartridge,
Volledig Verstelbaar, Gesplitste Demping met Krämer Shim Stack Achtervering WP Apex Pro 7746,
Volledig Verstelbaar, Hoge en Lage Snelheidscompressie,
Afstandsbediening Voorspanning, Rijhoogte, met Progressieve Link Veringweg 120mm (Voor) / 140mm (Achter)
Voorremmen Dubbele 290mm Volledig Drijvende Schijven met Brembo Stylema Remklauwen
Achterremmen Enkele 230mm Volledig Drijvende Schijf met Brembo P2 Remklauw
Voorwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 3.5" x 17"
Achterwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 6" x 17"
Carrosserie Glasvezel Kuip met Carbon/Kevlar Versterking (Gespoten), XPE Brandstoftank/Zadel Stuur CNC Stuurklemmen met Vervangbare Buizen Luchtfilter Schoonmaakbaar Raceluchtfilter Quickshifter Standaard, Omhoog/Omlaag
Stootkussens Fram, Voorvorken, Brandstofcel enRemhendelbescherming

PRIJS €42.700 incl. BTW Circuitklaar

 

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Two leading shoe" betekent: Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion