Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 850 - 1979

62948 Km
Rood
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige motor van 43 jaar oud!

# belastingvrij!
# oldtimerverzekering!

# word alleen maar meer waard!

Rijd nog steeds erg goed.
Zo goed als origineel.

Ziet er echt nog netjes uit maar met wat extra aandacht kan hij nog veel mooier worden!

Een echte klassieker.

Origineel al voorzien van een gear indicator / gear position.
En het werkt nog goed ook!
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1934 - In 1934 werd hun C-72 vliegtuig met een snelheid van 704 km/h geregistreerd. Gedurende de Tweede Wereldoorlog waarbij men steeds minder watervliegtuigen en steeds meer gevechtsvliegtuigen produceerde maakte het bedrijf wellicht de mooiste vliegtuigen van dat moment in gebruik bij de Italiaanse luchtverdediging. Snel nadat de vijandigheden werden stopgezet werd besloten om de vredestijd te beginnen met een driewieler truck. Het was in die tijd vrij onorthodox maar een dusdanig succes dat deze momenteel nog steeds word gemaakt. Toen, anticiperend op de explosieve groei van de motorfietsbranche waar men van mee wilde profiteren, startte Aermacchi met het zoeken naar een goede ontwerper welke een goede lichtgewicht motorfiets diende te ontwerpen. Hun keus viel op Lino Tonti, welke bij Benelli gedurende de oorlog aan vliegtuigmotoren had gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion