Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VOGE 500 DS
VOGE 500 DS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2021, 3117 Km
VOGE 650 DSX
VOGE 650 DSX
€ 6.950,- € 7.450,- p/mnd klik hier
2021, 958 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2022, 14065 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2022, 14222 Km
VOGE 500 AC
VOGE 500 AC
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2022, 8780 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2022, 33 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2022, 1 Km
VOGE 500 DS
VOGE 500 DS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 7314 Km
VOGE 650 DSX LX
VOGE 650 DSX LX
€ 7.750,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 4503 Km
VOGE 300 R
VOGE 300 R
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VOGE 300 RALLY
VOGE 300 RALLY
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VOGE 400 SR 4
VOGE 400 SR 4
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VOGE 500 DSX LX
VOGE 500 DSX LX
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2023, 477 Km
VOGE 500 DSX LX
VOGE 500 DSX LX
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VOGE 500 DSX LX
VOGE 500 DSX LX
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VOGE 300 AC
VOGE 300 AC
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
VOGE 300 DS
VOGE 300 DS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
VOGE 300 ACX
VOGE 300 ACX
€ 5.549,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
VOGE 300 RALLY
VOGE 300 RALLY
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
VOGE 300 RALLY
VOGE 300 RALLY
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE
© 2000 - 2024 Motoroccasion