Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1900 MIDNIGHT STAR - 2007

Garantie: Ja
48116 Km
Zilvergrijs
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
yamaha - xv-1900-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
We hebben deze dikke 1900 Yamaha ingeruild op een Harley.
Deze motor heeft alle sleutels en boekjes er bij.
En ook krijgt u de navigatie er bij.
Dus bent u benieuwd naar deze motor kom dan gerust een keer langs.
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion