Nieuwsbrief:

3D Motoren

Wij zijn elke dag van de week op afspraak open: Tel 06-53831649.
Alle motoren van 3D Motoren
17 motoren gevonden
MV AGUSTA F4 312 RR 1078
MV AGUSTA F4 312 RR 1078
€ 10.985,- p/mnd klik hier
2008, 25000 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2015, 31000 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2007, 31500 Km
KAWASAKI Z1000 SUGOMI EDITION
KAWASAKI Z1000 SUGOMI EDITION
€ 11.885,- p/mnd klik hier
2016, 14200 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.185,- p/mnd klik hier
2016, 20100 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.885,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
BMW R 1200 CL
BMW R 1200 CL
€ 6.285,- p/mnd klik hier
2003, 78300 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 11.885,- p/mnd klik hier
2020, 10800 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
€ 9.185,- p/mnd klik hier
2021, 6100 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2021, 16600 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2014, 24600 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 8.685,- p/mnd klik hier
2019, 12500 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.885,- p/mnd klik hier
2004, 33000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2018, 49900 Km
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.985,- p/mnd klik hier
2010, 24700 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 16.485,- p/mnd klik hier
2015, 23750 Km
KAWASAKI NINJA H2 SX SE TOURER
KAWASAKI NINJA H2 SX SE TOURER
€ 16.485,- p/mnd klik hier
2018, 21400 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion