Nieuwsbrief:

Groenevelt Motoren


Groenevelt Motoren
Son en Breugel
Routebeschrijving
www.groeneveltmotoren.nl
0499-474666
Dealer van:Lid BOVAG

YAMAHA


Welkom bij Groenevelt Motoren Groenevelt Motoren is in de motorbranche actief sinds 1973! Onze ruime ervaring als BOVAG-dealer staat garant voor snelle, betrouwbare en professionele service. We verkopen gebruikte motorfietsen van alle merken en leveren ook nieuw. Onze werkplaats draait op volle toeren en alle merken zijn hier welkom. Ook als u de motofiets elders heeft aangekocht bent u van harte welkom in onze werkplaats. Wij hebben een ruim assortiment motoren, voor ieder wat wils!
Alle motoren van Groenevelt Motoren
13 motoren gevonden
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2005, 33865 Km
Merkdealer
YAMAHA XS 1100 /ELEVEN
YAMAHA XS 1100 /ELEVEN
€ 10.999,- p/mnd klik hier
1978, 27445 Km
Merkdealer
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 52490 Km
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2013, 89641 Km
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 7.990,- € 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 39420 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 25.995,- p/mnd klik hier
2021, 2298 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2013, 56918 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2014, 64292 Km
Merkdealer
HONDA CB 650 F
HONDA CB 650 F
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 13558 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 8625 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 16449 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2015, 66761 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2015, 43898 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion