Nieuwsbrief:

Harry Meijer B.V.


www.harry-meijer.nl
020-6592580
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Alle motoren van Harry Meijer B.V.
39 motoren gevonden
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2024, 4500 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 52500 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 12 NINE T
BMW R 12 NINE T
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 48800 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 900 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2022, 26100 Km
Merkdealer
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 17200 Km
Merkdealer
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 3700 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2016, 12600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2015, 18500 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2025, 1000 Km
Merkdealer
BMW M 1000 R
BMW M 1000 R
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 4200 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2022, 14950 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion