Nieuwsbrief:

JP Motoren

Alle motoren van JP Motoren
37 motoren gevonden
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 65359 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2009, 33586 Km
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1998, 67608 Km
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2005, 38390 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 31888 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2012, 54221 Km
SUZUKI GSX 1100 F
SUZUKI GSX 1100 F
€ 1.395,- p/mnd klik hier
1990, 29256 Km
MV AGUSTA STRADALE 800
MV AGUSTA STRADALE 800
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2015, 16488 Km
YAMAHA XJR 1300 RACER
YAMAHA XJR 1300 RACER
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2015, 15368 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2005, 50231 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 6.800,- p/mnd klik hier
2018, 12889 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2018, 36013 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2015, 21715 Km
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2021, 15845 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XRX
TRIUMPH TIGER EXPLORER XRX
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2016, 18424 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2021, 18981 Km
KTM 1190 ADVENTURE R
KTM 1190 ADVENTURE R
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2013, 56803 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2022, 3450 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FXDR 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FXDR 114
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2020, 9626 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2013, 34395 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion