Nieuwsbrief:

MVM-Motorservice

Motorrijden is het mooiste dat er is. De vrijheid, de adrenaline en één zijn met de motor. MVM Motorservice is een motorfiets onderhoud en reparatie bedrijf met passie in de vorm van een eenmanszaak, dat zich gespecialiseerd heeft in de Japanse motoren, ook voor andere merken kun je hier terecht. Het is belangrijk dat het werk met uiterste zorg uitgevoerd wordt en hier wordt ook zeker naar gestreefd. Hierbij worden ook alleen onderdelen van A-kwaliteit gebruikt en gemonteerd met het juiste gereedschap. Ook wordt hier met veel aandacht gekeken naar de wensen en de behoeften van de klant. De prijzen zijn scherp en de service nog scherper. Er wordt ervoor gezorgd dat jij als motorrijder zonder zorgen de weg op kunt en jij kan genieten van het mooiste dat er is en dat is motorrijden. Je kunt MVM Motorservice gedurende de dag via whatsapp, mail en telefonisch bereiken. Dus voor al je vragen/advies, of als je een afspraak wilt maken bekijk dan onze contactgegevens voor meer informatie. 
Alle motoren van MVM-Motorservice
4 motoren gevonden
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2005, 125287 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2000, 51585 Mls
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.970,- p/mnd klik hier
2016, 35443 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.695,- p/mnd klik hier
2018, 5561 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion