Nieuwsbrief:

PremiumMobility

Alle motoren van PremiumMobility
56 motoren gevonden
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 2236 Km
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
€ 7.348,- € 7.349,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.798,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.998,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
VOGE 500 DS
VOGE 500 DS
€ 7.199,- € 8.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 13137 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 12533 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 26687 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 21768 Km
KYMCO AK 550
KYMCO AK 550
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 6181 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2024, 20665 Km
CFMOTO 125 NK
CFMOTO 125 NK
€ 3.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.998,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- € 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.198,- € 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.598,- € 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.998,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.498,- € 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion