Roberto Lijkendijk is al vroeg met het motorvirus besmet geraakt. Op 5 jarige leeftijd ging hij al achterop de motor op reis naar zijn favoriete land Italie! Na dit een paar keer gedaan te hebben was het tijd voor een eigen motor en deze kreeg hij van zijn oom op 6 jarige leeftijd!
Dit resulteerde in een motocross carrière op het hoogste niveau. Het onderhoud van zijn eigen crossmotor werd hem al op vroege leeftijd geleerd en hier groeide de liefde voor het monteurs vak. Zo werd er eerst de opleiding autotechnicus gedaan om zo door te leren naar 1e motorfietstechnicus waar voor hij zijn diploma haalde in 1999. Na diverse jaren bij een Kawasaki dealer te hebben gewerkt had hij de mogelijkheid gekregen om bij een Suzuki Dealer aan het werk te gaan. Na een paar maanden met veel plezier te hebben gewerkt, en veel te hebben geleerd was hij klaar voor een nieuwe uitdaging.
Een eigen motoronderhoudsbedrijf in zijn eigen woonplaats Hoogeveen te beginnen.
Roberto Motoren, een motorprofessional met ruime kennis van de moderne technologie die met veel liefde en passie uw motor onderhoud en repareert.
Kortom een adres waar je, je motor met een vertrouwd gevoel achter laat!
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1918 - De Race-activiteiten worden opgeschort als het bedrijf in verband met de oorlog begint met het leveren van 41.000 machines. De 61-cubic inch Powerplus side-kleppen motor wordt geĂŻntroduceerd.Een bovenliggende nokkenas, vier kleppen per cilinder in een Powerplus racemotor laat de motor pieken op 192 km/uur.
Het is een decennium van groei voor de Indian modellijn, te beginnen met de revolutionaire 1920 Scout, gevolgd door de 95-mph Chief, de nog krachtiger Big Chief, de lichtgewicht Prins, en de geweldige 4-cilinder Four.