Nieuwsbrief:

Stein Motoren

Is het tijd voor een andere motor, wilt u uw motor een onderhoudsbeurt geven of een reparatie laten uitvoeren? Wij zijn van alle markten thuis! Kijk gerust op de site wat ons actuele aanbod van motoren is, en wat wij voor motoren binnenkrijgen. Staat uw droommotor er niet bij? Neem dan evengoed contact met ons op. Wij zoeken dan de motor van uw dromen voor een mooie prijs! Wanneer u interesse heeft in één van de motoren, maakt u dan een afspraak om een proefrit te maken of gewoon even te kijken. Tot ziens bij Stein Motoren!
Alle motoren van Stein Motoren
16 motoren gevonden
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 39000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2020, 33000 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 32000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2016, 44000 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2010, 20500 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.000,- p/mnd klik hier
2008, 33000 Km
HONDA CB 600 F HORNET ABS
HONDA CB 600 F HORNET ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2011, 11500 Km
DUCATI ST 3
DUCATI ST 3
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2006, 69500 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 23300 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 6.000,- p/mnd klik hier
2012, 109000 Km
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
SUZUKI V-STROM 650 A TOURING
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2022, 900 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023, 8150 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2021, 22500 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2020, 9100 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2015, 60100 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2020, 13000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion