Nieuwsbrief:

APRILIA  NA 850 MANA - 2008

€ 3.495,- € 3.995,-
Garantie: Nee
33669 Km
Zwart
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Aprilia Mana 850 – Comfort, stijl en technologie in perfecte harmonie
Ben je op zoek naar een motor die het comfort van een toermachine combineert met de souplesse en sportiviteit van een naked bike? Zoek niet verder! Deze Aprilia Mana 850 uit 2008 is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat, met slechts 33.669 kilometer op de teller. Een unieke machine die zowel beginners als ervaren rijders veel plezier biedt.
✅ Wat maakt deze Mana 850 bijzonder?



Motorblok: 839,3 cc 90° V-twin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 76 pk (56 kW) bij 8.000 tpm


Transmissie: geavanceerde Continu Variabele Transmissie (CVT) met drie rijmodi:



Sport – maximale prestaties en directe respons


Touring – comfortabele gasrespons en zuiniger verbruik


Rain – veiligheid en grip onder natte omstandigheden




Daarnaast kun je handmatig schakelen met de voetschakelaar of de paddle shifters op het stuur – een unieke ervaring!


🛠️ Recent onderhoud (klaar om te rijden):



Nieuwe voorvorkkeerringen


Nieuwe voor- en achterband


Verse motorolie + oliefilter



Je rijdt dus weg op een volledig onderhouden motorfiets, zonder onverwachte kosten.
🏍️ Extra kenmerken:



Versnellingsindicator in het digitale dashboard


Fraaie naked-styling met Italiaanse flair


Royale buddyseat, ideaal voor zowel solo als duo gebruik


Stabiele en comfortabele wegligging, perfect voor woon-werkverkeer én toerritten


 

Deze Aprilia Mana 850 is niet alleen technisch bijzonder door zijn CVT-systeem en rijmodi, maar ook visueel aantrekkelijk en zeldzaam op de markt. Perfect voor de motorrijder die nét even iets anders zoekt.

Benieuwd naar een proefrit of meer info? Neem gerust contact op. Dit is jouw kans om een unieke, betrouwbare motor te bezitten die je elke rit weer laat glimlachen.
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion