Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 FACTORY - 2025

Prijs:
€ 14.849,- € 15.849,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Dark Banshee
Vermogen:
77 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een nieuwe Aprilia RS660 Factory in de kleur Dark Banshee.

Nu met € 1000,- korting

De tweecilindermotor met vier kleppen per cilinder tilt de prestatie in zijn categorie naar een nog hoger niveau. Voorzien van Euro 5+ homologatie, 52 mm gasklephuizen en Ride-By-Wire technologie, bereikt hij een maximumvermogen van 105 pk en een maximumkoppel van 70 Nm bij 8.400 t/min, wat garant staat voor een nauwkeurige en opwindende acceleratie. Een formule met een perfecte vermogen-gewichtsverhouding, dankzij een gewicht van slechts 183 kg in rijklare toestand.

De Aprilia RS 660 Factory is standaard uitgerust met hoogwaardige Öhlins vering, waarbij de voorspanning, compressie en rebound kan worden ingesteld. De NIX-serie vork met 43 mm veerpoten biedt 120 mm veerweg, terwijl de STX 46 monoshock met geïntegreerd reservoir 130 mm veerweg biedt. 

De Aprilia RS 660 Factory is standaard uitgerust met een zesassige IMU. Deze detecteert de positie van de motor ten opzichte van de weg, registreert en verwerkt de rij-input en stuurt de gegevens naar de ECU. Ook multimap Bochten ABS, dat het remmen en ingrijpen van het ABS in bochten optimaliseert, is standaard. Via een specifiek algoritme controleert het ABS continu verschillende parameters zoals laterale versnelling, druk op de voorremhendel, hellingshoek en gierbeweging, waardoor de remwerking wordt aangepast voor de perfecte balans tussen vertraging en stabiliteit.

Het APRC-pakket van de Aprilia RS 660 Factory is rechtstreeks afgeleid van race-ervaringen en bestaat uit een complete set elektronische besturingselementen om de prestaties te verbeteren, 5 rijmodiLaunch Control, dat de staande starts regelt, Traction Control, dat ook tijdens het rijden kan worden aangepast. Het pakket omvat ook Wheelie ControlEngine Brake en Engine Map, met 5 verschillende motormappings, waarmee het karakter van de vermogensafgifte kan worden aangepast. Last but not least zijn er Quick Shifter en Cruise Control, waarmee de ingestelde snelheid kan worden aangehouden zonder de gashendel te bedienen.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion