Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 - 2024

€ 12.749,- € 13.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart/Rood
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwste creatie van Aprilia de RS 660.
Accessoires tegen meerprijs.


Een prachtig design, 100pk sterke paralleltwin in een geweldig lichte supersport.

Aprilia RS 660 APRC komt met:

- ATC: Aprilia Traction Control, instelbaar
- AWC: Aprilia Wheelie Control, instelbaar
- ACC: Aprilia Cruise Control.
- AQS: Aprilia Quick Shift, Snel schakelen zowel op als downshift is hierbij mogelijk
- AEB: Aprilia Engine Brake, controleer zelf hoeveel de Aprilia afremt op de motor.
- AEM: Aprilia Engine Map, verschillende rijmodi die het karakter van de fiets direct aanpassen.

Mivv uitlaat en korte kentekenplaathouder zijn optioneel verkrijgbaar!

  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
ABS, Engine Brake, LED Verlichting, TFT Display, Traction control, Up&Down Quickshifter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion