Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 FACTORY APRC - 2013

Garantie: Ja
13900 Km
Rood
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
aprilia - rsv-4-factory-aprc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Aprilia RSV4 R uit 2013 is er voor wie op zoek is naar puur rijgevoel en directe respons. Met 132 kW vermogen en 13000 km op de teller biedt hij krachtige prestaties en een volwassen rijbeleving.

De motor is uitgerust met rijmodi, ABS en traction control – technologie die je helpt het maximale uit elke rit te halen. Op het digitale display zie je in één oogopslag de belangrijkste info, met een handige gear indicator voor optimaal schakelen. Het verhoogde windscherm zorgt voor meer comfort bij hogere snelheden en de buddyseat cover geeft de motor een strakke sportieve look.

Details zoals de carbon accenten en korte plaathouder maken het af. Deze RSV4 R staat klaar op kenteken 20-MH-RB en wordt geleverd met 12 maanden garantie.

Een krachtige en complete machine die uitnodigt om te rijden.

Opties en Accessoires:
Digitaal display, Carbon, Verhoogd windscherm, Buddyseat cover, Gear indicator, Traction control, ABS, Rijmodi, Korte plaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion