Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 R - 2011

46914 Km
Zwart
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia RSV4R
Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 46914
Kleur: Zwart

Deze geweldige Aprilia RSV4 staat er echt geweldig bij, laat je niet afleiden door 46914 km.
In december 2023 hebben wij een grote beurt uitgevoerd aan deze machine
46201 km 40.000 km beurt uitgevoerd, 13 kleppen gesteld, diverse pakkingen vervangen, remmen schoongemaakt, remvloeistof ververst, bougies vervangen, nieuw luchtfilter gemonteerd (K&N), linksysteem service, calibraties, uitlezen, terugroepacties gecheckt, remhendel vervangen, versnellingsbak gedemonteerd en gecontroleerd --> oogt goed en normale / minimale slijtage zichtbaar, bout schakelas bleek los te zitten daardoor schakelde de motor wat moeizaam, brandstofoverloop-slangen gemonteerd, uitgebreide testrit gedaan.

en nu hebben we een kleine beurt uitgevoerd en een nieuwe set banden gemonteerd (Dunlop). Technisch staat deze machine er heel keurig bij.
Optisch is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Hij is gebruikt en heeft minimale sporen van gebruik, wij vinden de staat uitzonderlijk goed voor zijn leeftijd. Dat deze machine altijd goed is verzorgd dat zie je overal aan af.



 

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion