Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 53475 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2008, 57677 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2008, 29800 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 30710 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 32399 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2008, 12000 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 14585 Km
Merkdealer
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 44772 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.290,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 38538 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 5.489,- p/mnd klik hier
2011, 9304 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2015, 25213 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2016, 43962 Km
APRILIA SHIVER 750 ABS
APRILIA SHIVER 750 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 26400 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion