De wendbare en dynamische Aprilia SR GT 200 levert onder alle omstandigheden grandioze prestaties en deelt met zijn gloednieuwe 174-cc ééncilindermotor formidabele klappen uit. Met een ongeëvenaard vermogen van 13 kW bij 8500 tpm en een koppel van 16,5 Nm bij 7000 tpm, is dit een praktische en krachtige motor die probleemloos het stadsverkeer trotseert.
De Aprilia SR GT 200 is uit voorraad leverbaar en mogelijk met financiering te betalen. Zie onderstaande link voor de financieringsmogelijkheden:
https://www.motoveda.nl/service/financieren
MotoVeda is officieel APRILIA dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen.
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)
Bij MotoVeda kun je gebruik maken van:
1e servicebeurt tegen een gereduceerd tarief
Inruil van de oude scooter, motor of mp3
Aankoop van accessoires voor de Aprilia SR GT 200, deze zijn in onze winkel op voorraad of snel leverbaar
Mogelijkheid om extra garantie bij te kopen
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.