Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG 660 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Hailstorm white
Vermogen:
59 kW
Teller:
1.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 24 maanden
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia Tuareg 660
Bouwjaar: 2025
Tellerstand: 1200 km
Kleur: Hailstorm white

LET OP dit betreft onze demo motorfiets. Wij doen deze motorfiets in de verkoop met een mooie korting waar je als klant nu van kan profiteren, je krijgt er van ons 24 maanden verlengde fabrieksgarantie bij!
Deze motorfiets is al ingereden dus je hoeft niet meer langs de dealer of je aan lage toerentallen te houden, je kunt gelijk rijden en 12 maanden of 10.000 km vooruit.

De tellerstand kan nog iets oplopen aangezien deze motorfiets nog in gebruik is.
 
GEVORMD DOOR AVONTUUR

Wendbaar, krachtig en klaar om elk obstakel te overwinnen met het gewicht van een enduro en de veelzijdigheid van een adventure. De Aprilia Tuareg wordt aangedreven door een paralleltwin met een sportief karakter, gekoppeld aan vering met lange veerwegen en tubeless spaakwielen. Het geheim van zijn ontdekkingsinstinct schuilt in de algehele balans van efficiënte technologie en een ongeëvenaard chassis.

Een kracht van de natuur

De Aprilia Tuareg is ontstaan uit een rijke off-road roots: licht, functioneel, prestatiegericht, intuïtief. Het ontwerp, omkaderd door de legendarische drieledige koplamp, heeft een elegante, taps toelopende bovenbouw. Elk detail is ontworpen om kracht en energie over te brengen, van de strakke lijnen tot de gedurfde kleurstelling met rood frame en tweekleurig zadel. Kleuren die een samensmelting met de natuur oproepen en de kracht van de elementen vrijgeven.

ORIGINELE ACCESSOIRES
Avontuur, op jouw manier

Kies uit een uitgebreide reeks Tuareg-specifieke accessoires die zijn ontworpen om de prestaties, het comfort en de functionaliteit te verbeteren.
Deze omvatten zijtassenextra verlichting, een verwarmd comfortzadelTPMS (bandenspanningscontrolesysteem), een centrale standaardspaakwielen voor zwaar gebruik, een verstevigde skidplate en nog veel meer. Veel van deze accessoires zijn afgeleid van de Rally-versie en zijn ontworpen voor extreme omstandigheden. Met elk item kun je je motor personaliseren en de plezierfactor van elke rit verhogen.

 

  • Financiering van uw motor
    Wilt u een motor financieren? Bij De Zwart Motoren werken we samen met Nu Motorrijden en Findio voor motor om u een passende financieringsoplossing te bieden. Informeer naar de mogelijkheden!

    Inruil van uw motor
    Heeft u een goed onderhouden motor die u wilt inruilen? Wij accepteren nette motoren tegen handelsprijzen. Neem contact met ons op voor een taxatie!

    Motoraccessoires & Onderhoudsproducten
    Op zoek naar navigatie, communicatiesystemen, acculaders, sloten of onderhoudsproducten? Wij leveren een breed assortiment accessoires direct uit voorraad en adviseren u graag over de beste keuzes voor uw motor.

    Motor bezichtigen? Maak een afspraak!
    Wilt u een motor in onze showroom bekijken? Maak bij voorkeur vooraf een afspraak! Let op: een afspraak betekent niet dat het voertuig wordt gereserveerd. Verkoop gaat op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

    Openingstijden

    Dinsdag – Vrijdag: 11:00 – 17:30

    Zaterdag: 09:00 – 15:30


    Contactgegevens

    Adres: Moesdijk 15a, 6004 AX Weert

    Telefoon: +31 614 101 567

    E-mail: info@dezwartmotoren.nl

    KvK: 90710827

    BTW: NL865424068B01


    Waarom kiezen voor De Zwart Motoren?

    Bij de Zwart Motoren staat klanttevredenheid voorop. Wij bieden een breed aanbod aan motoroccasions, vakkundige service en onderhoud, en een ruim assortiment nieuwe en gebruikte motoronderdelen. Ons team helpt u met passie en expertise!

    Officiële dealer van Aprilia, Moto Guzzi & CFMOTO

    De Zwart Motoren is erkend dealer van Aprilia, Moto Guzzi en CFMOTO. Wij beschikken over gespecialiseerde kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets optimaal te onderhouden. Voor nieuwe motoren, onderdelen, accessoires, modificaties, garantieclaims en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Veel onderdelen leveren wij direct uit voorraad.

    Let op: Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

    Bezoek onze showroom in Weert of neem contact met ons op voor meer informatie!

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Zwart Motoren
Moesdijk 15
Weert
Plan de route
0614101567
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion