Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Tuono V4 heeft de beste eigenschappen van een sportieve wegmotor die ook lange afstanden niet schuwt. Dankzij het verhoogde stuur en de beter beschermende frontkuip is het comfort nieuw en beter. De duopassagier is niet langer een ternauwernood gedoogde gast en profiteert van een breder en comfortabeler stuk zadel en lagere voetsteunen. De Tuono V4 ziet nieuwe horizonten die snel moeten worden bereikt en daarom vinden we onder de accessoires ook een paar speciale asymmetrische motorkoffers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor | |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 1 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | 4 Weber-Marelli 48-mm gasklephuizen met 4 injectoren en Ride-by-Wire-motormanagement van de nieuwste generatie |
Ontsteking | Digitaal Megneti Marelli systeem |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium dual-beam chassis met geperste en gegoten plaatelementen |
Vering voor | Upside-down Sachs vork 43mm, Ohlins vork met TIN behandeling |
Vering achter | Dubbele aluminium swingarm, Verstelbare Sachs Monoshock |
Remmen voor | 330mm Dubbele zwevende schijven, Brembo M50 Monobloc met vier 30mm zuigers |
Remmen achter | 220mm Schijf, Brembo remklauw met twee 32mm zuigers. |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1 mm |
Lengte | 2 mm |
Breedte | 810 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 |
Verhoeven Motoren |
|
Nijverheidsweg 1-D
Druten
Plan de route
|
 |
0487-596626
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn alÂtijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiÂseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwÂkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opÂgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benÂzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties koÂmen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer nietÂtemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerÂderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare comÂponenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken