Nieuwsbrief:

BENELLI  502 C - 2025

€ 7.199,- € 7.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu van €7999 voor 7299 voorjaarsactie. Op basis van geen inruil. Geldig op motorfietsen uit voorraad.

De Benelli 502C is een brutale en moedige motorfiets met een sterke persoonlijkheid, ontworpen voor diegenen die zich elke dag willen onderscheiden van de massa. Met zijn eigentijds en stijlvol ontwerp, zijn forward controls en comfortabel zadel met een zithoogte van 750 mm is de 502C de perfecte motor om de stad te ervaren, maar ook om de reis te maken waar je altijd al van hebt gedroomd. De rugsteun voor de passagier zit er standaard bij, maar is te demonteren voor een nog robuustere look.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion