Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Benelli 502 C
In een prachtige staat verkerend.
Word super compleet geleverd:
Incl:
* "ARROW" uitlaatdemper
* Duo steunen
* "Puig" spiegels op einde stuur
* "Scottoiler" automatisch ketting smeer systeem
- Als Benelli dealer hebben wij alle modellen in de showroom, u kunt op elk model proefrijden !!!!!!!
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 500 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 48|35|5000 |
Max. koppel | 45|5000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Upside down vork van ø 41 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | Dubbele wave schijf ø 280 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 240 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger en ABS |
Voorband | 120/70 - ZR17” M/C 58W |
Achterband | 160/60 - ZR17” M/C 69W |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De 502 C beschikt over de gerenommeerde vloeistofgekoelde viertakt paralleltwin motor met vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenas. Deze configuratie staat garant voor een soepele en uiterst aangename vermogensafgifte en een geoptimaliseerd brandstofverbruik. Het maximale vermogen bedraagt 47,6 pk (35 kW) bij 8500 t/min met een koppel van 45 Nm (3,6 kgm) bij 5000 t/min.
De motor beschikt over een natte meerplaatskoppeling, een 6-versnellingsbak en elektronische injectie met een dubbele gasklephuis van 37 mm in diameter. Het stalen buizenframe benadrukt de cruiser-spirit van deze de 502 C en zorgt voor maximale wendbaarheid en controle. De ophanging aan de voorkant bestaat uit een upside-down voorvork met poten van 41 mm en een veerweg van 125 mm. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centrale monoshock met instelbare veervoorspanning en een slag van 50 mm.
Het ABS remsysteem bestaat vooraan uit twee semi-zwevende schijven met een diameter van 280 mm, 4-zuiger remklauw en achteraan een schijf van 240 mm met remklauw en een enkele zuiger. Op de 17 “aluminium velgen vinden we bandenmaat 120/70-R17 vooraan en 160/60-R17 achteraan. De tank heeft een capaciteit van 21 liter en garandeert vele kilometers rijplezier.
Rijklaarprijs: €7.399,- (inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
| Coevorden, Drenthe |
| 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Motorfilm" betekent: Een filmgenre dat pas sinds de jaren vijftig bestaat en wel sinds de film The Wild One uit 1953, van Stanley Kramer (productie) en Laslo Benedic (regie). In veel gevallen zijn motorfilms o f bikerfilms, zoals ze tegenwoordig worden genoemd, matige B-films, waarin de hoofdrolspelers doorgaans schurken op motorfietsen zijn. Pas met de film Easy Rider uit 1969, van Dennis Hopper en Peter Fonda, werd met dat cliché gebroken, in de zin dat de hoofdrolspelers geen gewelddadige desperado’s waren die niets beters wisten te verzinnen dan onschuldige burgers te bruskeren. Filmisch bezien was Easy Rider geen hoogtepunt in termen van cameravoering, montage en script, maar de cultwaarde die de film had oversteeg al deze manco’s. Het is een raadsel waarom tot op heden het thema motorfiets zo zelden tot films van aanvaardbare kwaliteit heeft geleid, zoals Electra
Glide in Blue (1975) en The Lovelace. Onder films die het thema motorgang verdienstelijk hebben uitgewerkt blijft The Wild One zelfs na veertig jaar overeind en is ook Scorpio Rising vermeldenswaardig. Verder blijft het wachten op de motorfilm van de jaren negentig, die in dit tijdperk van toegenomen belangstelling voor motorfietsen niet achterwege zou mogen blijven.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken