Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2020

€ 5.290,- € 5.790,-
14830 Km
Zwart
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze maand scherp geprijsd van €5790 voor €5290.!

Erg mooie Benelli Leoncino 500 uit 2020

Fijne 500cc motor met gear indicator en abs systeem

Ook erg leuk voor de 35kw rijders

  • Pre Season Deals:

    * Keihard 500 euro korting op alle motoren.!!

    * Zie je jezelf al rijden op deze motor? je bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg 
    snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!

    * Heb je een motor die je graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar

    * Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    * Ophalen over 1 á 2 maanden is bespreekbaar

    * Servicebeurt naar km-stand en 3 maanden garantie optioneel €350


    ---------------------------------------------------------



    * Interesse in deze motorfiets en je wilt hem bezichtigen?
    Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kan je marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken


    * Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    ---------------------------------------------------------
    Inruil:

    Je bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
    Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.


    Financiering:

    Wil je het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! Je kan vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.


    Waar zijn wij gevestigd?

    Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
    Mocht afstand een probleem zijn voor je dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!



    Gewoon even een klein vraagje? Ons kan je ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat

    Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!

    Altijd ruim 150 motoren op voorraad!



    * Er wordt niet gereageerd op biedingen, prijsvragen, losse onderdelen verkoop etc.

    Ruime openingstijden:

    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
    Zaterdag 09.00 - 16.00
    KONINGSDAG GESLOTEN

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vliet Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion