Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 X - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Benelli TRK 702 X in de schitterende WITTE kleur,  UIT VOORRAAD NU RIJKLAAR VOOR € 7.999,--

Benelli TRK 502 X 

De Benelli TRK 502 X all road motor is met z’n spaakwielen en 19’’ voorwiel, de avontuurlijke versie van de TRK 502. Hij is ontworpen om te voldoen aan de wensen van de meest veeleisende rijders, die willen reizen zonder grenzen. Met deze all road motor blijf je elk wegtype de baas. De TRK 502 X motorfiets is uitgerust met een 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder motor met 47,6 pk bij 8500 tpm.

leverbaar in diverse kleuren rijklaar voor € 8.599,--

Motorblok

De TRK 502 wordt aangedreven door een splinternieuwe 499cc tweecilinder met een soepele zesbak, vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenassen; zodat het maximale vermogen uit het blok gepuurd werd. De benzine-injectie garandeert een superprecieze gasrespons.

Verhoogd uitlaatsysteem

Het verhoogde uitlaatsysteem zorgt voor meer grondspeling en betere bescherming bij offroad-gebruik



  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
35 KW, ABS, USB lader




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Pels Motoren
De Gessel 1
De Meern
Plan de route
030-6622646
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion