Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2019

Garantie: Ja
28667 Km
AUSTIN YELLOW
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022
Modelcode: K80
Typenummer: 0B08

Technische informatie
Koppel: 83 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u
Afmetingen (LxBxH): 226 x 85 x 123 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0661), LED-koplamp (0192), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht-pakket, Licht Pakket (056A), Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro, Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro, Schakelassistent Pro (0222), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion