Nieuwsbrief:

BMW  F 800 R - 2018

Garantie: Ja
27300 Km
Zwart
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze in nieuwstaat verkerende BMW F800R is royaal voorzien van opties en accessoires en is een motor die erg makkelijk rijd. Daarnaast is deze motor erg comfortabel maar ook nog eens sportief, kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer, lange toerritten als een motorvakantie!
De motor is BMW dealer onderhouden en heeft 500 km geleden zijn laatste beurt gehad. Met pas 27300 km kan deze motor nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- Originele Nederlandse BMW
- ABS (Anti Blokker Systeem)
- ESA (Electronic Suspension Adjustment)
- RDC (bandenspanning sensoren)
- Rijmodi
- BOS performance demper twv 695  euro. Incl db killer
- Boordcomputer
- Handvat verwarming
- BMW bagagerek
- Valbeugel
- Onderhoudsgeschiedenis aanwezig
- Inruil van uw motor is mogelijk
- Alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion