Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
16079 Km
Iced grey
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beschrijving
BMW F 850 GS Adventure Keyless ride en TFT scherm iced grey uit het jaar 2019. Met alle fabriekspakketen en als extra een BMW alarmsysteem. 

Specificaties
ABS PRO 
Alarm 

ESA
DTC
Cruise control
Rijmodi PRO
Valbeugels
TFT Scherm 
S.O.S service

RVS uitlaatbocht
Boardcomputer
Handvatverwarming
LED achterlicht
LED knipperlichten
LED verstralers 
LED Koplamp
Kofferbeugels 
Dagrijverlichting
Verhoogd ruit (Adventure)
Luxe zadel
Gear shift assist (quickshifter)
Premium package 
Comfort pakket 
Touring pakket 
Dynamic pakket 
Terugschroeven naar A2 mogelijk

Onderhoudshistorie
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.

  • Na een waanzinnige eerste en tweede editie hebben wij besloten om opnieuw een motorreis aan te bieden naar Marokko. 

    De motoren worden getransporteerd naar Malaga en weer terug. De deelnemers krijgen een retour vlucht naar Malaga. Daar wordt je weer herenigd met de motor en begint de reis naar Marokko. We maken een oversteek met de ferry naar Ceuta (enclave in Marokko). De reis zal door het noorden, Atlasgebergte, Sahara en de kustlijn van het land lopen. Tot slot reizen wij weer terug vanuit Tanger met de ferry naar Spanje en vervolgens weer naar Malaga.

    Reisdatum: 23 september 2024 t/m 04 oktober 2024

    De reis is inclusief het volgende:
    – Retourvlucht Eindhoven of Amsterdam – Malaga
    – Retour ferry oversteek naar Marokko
    – Transport motoren
    – Transfer luchthaven in Spanje
    – 12 dagen / 11 hotelovernachtingen
    – Ontbijt 12 dagen
    – Dineren 12 dagen
    – Nederlands-Marokkaans sprekende gids
    – Pechhulp (monteur is aanwezig)
    – Volgauto met toebehoren
    – Dagroutes op navigatie of telefoon ( gps of gpx)
    – Simkaart met 5 GB internet 
    – Beveiligde motorstalling gehele reis (bij het hotel en overdag)

    link: https://www.techmoto.nl/product/motorreis-marokko-23-09-t-m-04-10-2024/

    Korte beschrijving van de reis:

    Na een waanzinnige eerste versie hebben wij besloten om een tweede versie aan te bieden naar Marokko, maar dit keer uitdagender, spectaculairder en competitiever!

    Na het overweldigende succes van onze legendarische motorreis. Hebben wij op verzoek van deelnemers een vervolgavontuur uitgestippeld. Deze reis is speciaal samengesteld voor de ware avonturiers die hunkeren naar nieuwe ervaringen en adembenemende routes. Stap in het avontuur terwijl we langs het noorden van Marokko rijden, door het betoverende Rifgebergte. Onderweg zullen we halt houden op twee locaties: het pittoreske El-Hoceima, bekend om zijn stranden en authentieke vissersdorpjes, en het levendige Nador, dat bekend staat om zijn bruisende markten. Vervolgens zetten we koers naar het zuid/oosten, gelegen te midden van de majestueuze Hoge Atlas in het noorden en de schilderachtige Anti-Atlas in het zuiden. Vanuit Midelt trekken we verder naar het westen van Marokko, op weg naar het betoverende Zagora, een stad gelegen midden in de Sahara. 

    Daarna nemen we u mee op een onvergetelijke rit door het westelijke deel van Marokko, op weg naar de kustplaats Agadir. Hier kunt u ontspannen op de uitgestrekte stranden, proeven van heerlijke verse visgerechten en de levendige sfeer van de stad ervaren.

    Vanuit Agadir zetten we onze reis voort naar Essaouira, langs de adembenemende kustlijn van Marokko. Onderweg komen we langs tal van charmante kustdorpen. Uiteindelijk gaan we via Casablanca richting Tanger. De volgende dag nemen we weer de ferry naar Spanje. 

    Reisdatum: 04 November t/m 15 November

    De reis is inclusief het volgende:
    – Retourvlucht Eindhoven of Amsterdam – Malaga
    – Retour ferry oversteek naar Marokko
    – Transport motoren
    – Transfer luchthaven in Spanje
    – 12 dagen / 11 hotelovernachtingen
    – Ontbijt 12 dagen
    – Dineren 12 dagen
    – Nederlands-Marokkaans sprekende gids
    – Pechhulp (monteur is aanwezig)
    – Volgauto met toebehoren
    – Dagroutes op navigatie of telefoon ( gps of gpx)
    – Simkaart met 5 GB internet 
    – Beveiligde motorstalling gehele reis (bij het hotel en overdag)

    Eigen kosten zijn tanken en lunchen.

    link: https://www.techmoto.nl/product/motorreis-marokko-2-0-11-2024/

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
     

Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer, Comfort pakket, Cruise control, DTC, Dynamic pakket, ESA, Gear Shift Assist, Handvat verwarming, Handvatverwarming, Key-less ride, knipperlichten, andere, Kofferbeugels, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, LED knipperlichten, LED koplamp, LED mistlampen, Mistlampen, Navigatie voorbereiding, Originele uitlaat, RDC (bandenspanningsmeter), RVS uitlaatbocht, Spaakvelgen, TFT Scherm, Touring pakket, Valbeugels, Verstelbare ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion