Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2018

Garantie: Ja
10448 Km
ROOD/WIT/BLAUW
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette G310 welke we ingeruild hebben.
Inclusief boekje/historie.

Voorzien van kofferhouders en koffers
zijn er bij!

Prijs is incl. afleverkosten en 3
maanden gaarntie!

= Bedrijfsinformatie =

Linders Motoren is h?t adres voor de aankoop van uw ( jong
) gebruikte occassion. Doordat wij zelf de motoren
bekijken/inkopen proberen we de kwaliteit zo hoog mogelijk
te houden!

De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief
afleverkosten en garantie ( mits anders omschreven in
de advertentie )

LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk
dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is niet
gereserveerd!!!

Ook voor reparatie/onderhoud en aankoop van accessoires
voor uw motor en de montage hiervan bent u bij ons aan het
goede adres!

* Inruil mogelijk! ( eventueel ook auto's/scooter etc. )
* Inkoop van uw huidige motor
* Uitgesteld betalen/financiering via numotorrijden.nl
* Geen afleverkosten!!!

Voor meer info en ons volledige aanbod kijk op:

WWW.LINDERSMOTOREN.NL

Linders Motoren
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
0475-591005
06-23845207 ( ook whatsapp )
info@lindersmotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion