Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RS - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
.
Vermogen:
66 kW
Teller:
17.506 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1994
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren BMW Premium:
- Fabrieksgarantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

One of a kind. 1ste eigenaar, Dealeronderhouden en in concoursstaat. Na de detailbehandeling een uitgebreide fotoreportage en beschrijving! 

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
Instructieboekjes aanwezig, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Harten Automotive
Molenstraat 32
Renswoude
Plan de route
0318-827042
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion