Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
.
Vermogen:
77 kW
Teller:
60.662 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie: 6 maanden
Fabrikant: - - -

Leuke BMW R 1200 GS inclusief akrapovic slip-on.

R 1200 GS Special Edition
Deze Special Edition werd in 2009 uitgebracht ter gelegenheid van de productie van de 500.000e GS én het 15-jarig bestaan van de 4-kleps GS. Het was geen machine die als zodanig in de winkel stond, maar klanten konden hun GS is deze uitvoering bestellen. Ze kregen dan een unieke lakkleur (Alpin Weiss), zwarte kruisspaakwielen, een grijs/zwarte buddyseat zoals die op de Adventure zat, aluminium cilinderkopbeschermers, een getint windscherm, een zwarte "snavelverbreder" en oliekoelspoiler, ook van de Adventure.

Motorfiets wordt geleverd inclusief service beurt en 6 maanden garantie.

Speciale uitvoeringen af fabriek:  
0139 Speciaal model 15 jaar 4-kleps GS
0140 Kleppendekselbescherming
0179 Windscherm gekleurd
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0358 Extramodel
0416 ESA
0430 Veiligheidspakket
0432 Uitrusting pakket 2
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0539 Boordcomputer
0589 Handbescherming
0590 LED-richtingaanwijzer wit
0630 I-ABS generatie 2
0650 ASC
0670 Wielen speciale kleur
0681 Kofferhouder links/rechts
 


- Kenteken: 22-MK-HL
- Merk: BMW
- Model: All-road
- Tellerstand: 60662 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1170 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: 12 2E F
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 203 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 6




LST Motoren
Jan Flamelingstrjitte 10 C 9036 VM Menaam
06-21213858
info@lstmotoren.nl
KvK: 91452376
www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
LST Motoren
Jan Flamelingstrjitte 10C
Menaam
Plan de route
06-21213858
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion