Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Schitterende BMW R 1200 RS full option uit bouwjaar 2015 met slechts 20.369 kilometer op de teller, uitgerust met alle mogelijke opties!!
Zeer nette , origineel NL geleverde motorfiets, compleet BMW dealer onderhouden, historie aantoonbaar aanwezig, recent is 20.000km uitgevoerd door de BMW dealer.
Accessoires inbegrepen
• Garmin Zumo XT (nieuwwaarde € 350,-)
• Mounting Garmin Wunderlich (nieuwwaarde € 79,-)
• Hugger achterspatbord Puig (nieuwwaarde € 203,-)
• Topkoffer GIVI 47 liter (nieuwwaarde € 242,-)
• Vervangingsruit ZTechnik VStream sport touring (nieuwwaarde € 254,-)
• Valbeugel Wunderlich (nieuwwaarde € 273,-)
• Voorspatbordverlenger (nieuwwaarde € 30,-
• Roadlok remschijfslot (nieuwwaarde € 250,-)
• DS Cover Alpha outdoor (nieuwwaarde € 95,-)
Fabrieksuitrusting
0230 Comfort pakket
0233 Touring pakket
0000 Zijkoffers BMW
0000 Binnentassen BMW voor zijkoffers
0235 Dynamic pakket
0862 Stijlvariant 2
0182 Dynamic Traction Control (DTC)
0191 Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment)
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijverlichting
0221 Boordcomputer Pro
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0253 Tankcover Pure
0272 Voorbereiding voor GPS apparatuur
0350 Uitlaat verchroomd
0386 Voertuiginformatie Nederlands
0519 Verwarmbare handvatten
0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
0538 Cruise control
0580 Motorspoiler
0590 Witte LED knipperlichten
0603 Diefstalalarmsysteem
0636 Middenstandaard
0665 Bagagerek
0681 Kofferdragers
Kortom, een schitterende BMW R1200RS vol opties welke gepoetst klaarstaat voor de nieuwe eigenaar
HD-VIDEO
Bekijk onze HD-Video van deze BMW R 1200 RS, kopieer de onderstaande link in uw browser om de video te bekijken.
link: https://youtu.be/U1A6xFaiTyo
Om teleurstellingen te voorkomen kunt u het beste even vooraf bellen / mailen of appen, en een afspraak maken. Wij zijn namelijk regelmatig onderweg om voertuigen in te kopen en hebben ook een aantal motorfietsen in een externe stalling staan.
Tel: 0346-449000 (ook voor WhatsApp)
Kom gerust kijken en proefrijden door onze flexibele openingstijden kunt u ook 's avonds (op afspraak) komen proefrijden.
Onze openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: van 09:00 - 21:00 uur, Zaterdag: van 09:00 - 17:00 uur, Zondag: gesloten
INRUIL MOGELIJK
Wilt u uw motorfiets, auto, camper, caravan of boot inruilen? Dat is mogelijk, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
BEZORGING
Bezorgen kan door heel Nederland voor €150,-
GRATIS 5 DAGEN ALLRISK VERZEKERING!
Wij kunnen binnen enkele minuten uw motor geheel kostenloos en vrijblijvend 5 dagen allrisk verzekeren, zo kunt u snel en zorgeloos met uw nieuwe motor op pad.
FINANCIERING
Wij bieden ook financieringen op maat aan voor onze occasions. Bereken eenvoudig uw maandbedrag op onze website en ontvang vrijblijvend een scherp voorstel!!
ANDERE KLANTEN KOCHTEN OOK: (handige meepakkers)
- Acculader / druppellader € 49,-
- Schijfremslot (ART4 goedgekeurd) €49,-
- Handvatverwarming (incl. montage) € 175,-
- USB aansluiuting (incl. montage) € 100,-
- Kettingspray 400ml: € 17,-
EXPORT
Export is possible, we can provide you with the correct export papers (€35,-) We speak English.
Welkom bij De Jong Motoren!
Kanaaldijk West 1
3621 LG BREUKELEN
Tel. 0346-449000 (ook voor Whatsapp)
RESERVEREN / AANBETALEN
LET OP: Vanwege de hoge doorloopsnelheid van onze voorraad is het reserveren van een motorfiets alleen mogelijk na het maken van een koopovereenkomst met een aanbetaling.
U weet zodoende zeker dat het motorvoertuig uw eigendom wordt; Wij weten zeker dat het motorvoertuig verkocht is.
Wanneer de koopovereenkomst is getekend en de aanbetaling is gedaan is er geen restitutie van de aanbetaling mogelijk. Tussentijdse verkoop is in alle andere gevallen voorbehouden.
Garantie
Al onze occasions worden bewust door ons aangeboden met de mogelijkheid tot aankoop van een garantiepakket. Dit omdat iedereen persoonlijk een andere afweging maakt tussen factoren als ‘service’, ‘garantie’ en ‘prijsstelling’. Om deze factoren voor iedereen optimaal op elkaar af te stemmen, hebben we een aantal garantiepakketten samengesteld waarin elk pakket zijn specifieke kenmerken en prijsstelling heeft.
Garantiepakket Basic € 200,-*
Dit pakket bevat:
3 maanden garantie
Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
Controle van alle slijtagedelen
Grondige poetsbeurt
Kenteken overschrijving
Garantiepakket Premium € 400,-*
Dit pakket bevat:
6 maanden garantie
Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
Controle van alle slijtagedelen
Volle tank benzine
Grondige poetsbeurt
Kenteken overschrijving
*Uitsluitend mogelijk voor motoren van maximaal 12 jaar oud en 70.000km.
INKOOP VAN MOTORFIETSEN
Wij zijn doorlopend op zoek naar mooie motorfietsen, heeft u een motorfiets welke u wilt verkopen? Neem dan gerust contact met ons op voor een vlotte zorgeloze verkoop. (wij kopen ook graag uw motorfiets als u ergens anders een andere motorfiets hebt gekocht)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/oliegekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1170 cc |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting in inlaattraject |
Ontsteking | digitaal motormanagement BMS-K met dubbele ontsteking. |
Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 125 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Enkelvoudige natte plaatkoppeling, hydraulisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | optie |
Frame | 2-deling, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 45 mm |
Vering achter | eenzijdige swing-arm (BMW Paralever), Veerweg 140 mm |
Remmen voor | dubbele schijfremmen (Ø 320 mm) zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen en schuinslijtcompensatie |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 180/55 - ZR 17 |
Wielbasis | 1527 mm |
Lengte | 2202 mm |
Breedte | 872 mm |
Hoogte | 1250 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 236 kg |
Leverbare kleuren | nachtschwarz, granitgrau metallic, alpinweiB uni, biarritzblau- metallic. nachtschwarz uni (mit streifen auf tank). |
Beschrijving | Sporttourer krijgt een nieuw gezicht.
Rijdynamiek met toerkwaliteiten van het hoogste niveau: dat is de R 1200 RS. De sporttourer biedt met zijn krachtige aandrijving en het stabiele rijwielgedeelte meer dan alleen maar veel rijplezier. Dankzij de ontspannen sportieve zitpositie en de perfecte bescherming tegen weer en wind beleeft men bij vlot reizen en sportieve uitstapjes een volkomen nieuw rijgevoel.
Performance ontmoet design.
Het moderne concept van de dynamische combinatie van sport- en toermachine wordt met de halve kuip met symmetrische koplampen van twee RR generaties ook optisch versterkt. De fraai vormgegeven stuurunit met opgezet aluminium smeedstuk voegt functionaliteit en ergonomie perfect samen.
De snelle reisgenoot.
Voor krachtige aandrijving van de nieuwe sporttourer zorgt een 125 pk (92 kW) sterke, lucht-/vloeistofgekoelde boxermotor met twee bovenliggende, tandwielaangedreven nokkenassen en een balansas. Om de rijstabiliteit op elke weg te waarborgen, is het elektronisch geregelde, uiterst actieve rijwielgedeelte standaard uitgerust met ASC
(Automatic Stability Control) en de eveneens standaard rijmodi Rain en Road. Die combinatie zorgt voor een optimale rijbeleving.
Opties en accessoires ter individualisering.
Het uitgebreide optieprogramma af fabriek reikt van kofferhouders en een bagagedrager via cruise control tot de comfortabele bediening zonder contactsleutel - Keyless Ride. Met de nieuwe systeemkoffers en de praktische topkoffer zijn de mogelijkheden van de sporttourer fraai uit te breiden: zoals altijd perfect op de ergonomie afgestemd en geïntegreerd in het design van de machine. Zij bieden een reiscomfort dat men niet zou verwachten van een sporttourer. |
Ons bedrijf is gevestigd in Breukelen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd.
Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions.
Omdat De Jong Motoren niet beschikt over veel personeel en een grote showroom, kunnen we onze prijzen schappelijk en realistisch houden. Als u op zoek bent naar een scherp geprijsde tweedehands motor, krijgt u van ons een eerlijk advies en een zeer concurrerend aanbod.
U begrijpt natuurlijk wel dat wij bij De Jong Motoren niet uitgepraat raken over mooie motorfietsen, weet u nog niet welke motor bij u past? Maak dan vrijblijvend een afspraak. U bent altijd welkom, u krijgt van ons een persoonlijk advies en we weten eigenlijk al zeker dat we u een uitstekend aanbod kunnen doen.
 | Breukelen, Utrecht |
 | 0346-449000 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken