Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 102|73 |
Cilinder inhoud | 1.170 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 110|81|7.500 |
Max. koppel | 115|6.000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | stalen buisprofielen, aandrijflijn dragend |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 110 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 140 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 265 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70- ZR17 |
Achterband | 180/55- ZR 17 |
Wielbasis | 1502 |
Lengte | 2.165 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1.220 |
Zithoogte | 810/830 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De R 1200 ST is het derde model van de nieuwe boxergeneratie. Het ontwerp en de configuratie van de R 1200 ST zijn afgeleid van de R 1200 RT die in januari 2005 zijn intro maakte. ST staat voor Sport Tourer. Leverbare kleuren licht magnesium metallic met piermont rode/ zwarte buddy seat, licht magnesium metallic met sydney blauw/ zwarte buddy seat, donker grafiet met graniet grijze/ zwarte, piermont rode/zwarte of sydney blauwe/ zwarte buddy seat. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken