Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RS - 2024

Garantie: Ja
1 Km
LIGHT WHITE/BLUE MET (WIT METALLIC)
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov 2018 - 2024
Modelcode: K54
Koppel: 143 Nm
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Typenummer: 0M81
Opties en Accessoires:
BMW windscherm smoke, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Buisvormig stuur (0652), Connected services, Cruise control (0538), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Option 719 stijlvariant Shadow II (079I), Passagiers kit (0413), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion