Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2020

Garantie: Ja
2114 Km
BLACKSTORM
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2025

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

Deze mooie R 18 staat in onze showroom Apeldoorn.
BTW motor.
Optioneel: Premium Selection pakket
incl. 24 maanden garantie: €395,
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, First Edition, Hill Start Control, Koplamp Pro, LED koplampen, Metaalkleur, Pinstriping, Stijlvariant Chrome, Tankdop afsluitbaar, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion