Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2021

15900 Km
Rood
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een BMW S1000R?

Mis deze zomerdeal dan niet!

Nu voor €16.399

Wij van Harder Motoren bieden je dit supergave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2021 en heeft pas 15.900KM ervaring en verkeerd in nieuwstaat!

De motorfiets komt bomvol gave opties;
- BMW Motorrad tankpad;
- BMW M Gilles remhendel;
- BMW M Gilles koppelingshendel;

- BMW M Gilles valdoppen;
- BMW M Gilles achterbrug bobbins;
- BMW M Gilles Schakelset;
- BMW M Gilles Stuurbeschermers;
- BMW Motorrad blokbescherming;
- BMW zwart stuur;
- Gearshift assistant Pro;
- Dynamic pro package;
- Flyscreen;
- Duoseat cover;
- Cruise Control;
- Handvatverwarming;
- Dynamic ESA;
- Alarm;
- HCS Pro;
- Puig valbescherming;


Voor slechts €16.399 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Boordcomputer, Cruise control, Cylinderbeschermers, Handvatverwarming, LED knipperlichten, Originele uitlaat, Quickshifter, Rem/schakelset, Rijmodi, Rimstriping / velgband, Stuurdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion