Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2017

Onbekend
Wit
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette circuitmotor te koop i.v.m. overstap naar circuitrijden met auto's.
Motor is gebruikt voor vrij rijden circuitdagen en is een BTW motor.
Stickers kunnen worden verwijderd.

Zie onderstaande optie lijst:
• Marchesini wielen M7RS glossy black
• Haakse ventielen
• Brembo HPK Supersport 5.5 brake disc front 
• Carbon swingarm protection 
• Carbon frame protection 
• Alpha Racing footpegs 
• Arrow Racing exhaust full-system 
• Alpha Racing Dashboard carrier 
• Conversion kit on/off (schakelaar ipv contactslot met sleutel) 
• Plug-set (voor verwijderen foutcodes) 
• Alpha Racing Brake-guard 
• Fuel reservoir 
• On-way valve fuel system, 
• Alpha Racing Quick-action fuel cap.
• Alpha Racing Brakeline front
• RK Raceketting 520
• Renthal 520 Rear Sprocket
• Renthal 520 Front Sprocket
• Alpha Racing Fairing-set
• Alpha Racing MRA Windscreen
• Alpha Racing Crash-protectors (frame) 
• R&G Engine covers (3 delig) 
• BMW DDC 
• BMW Shift assist (BLIPPER) 
• Solo2 laptimer
• Nieuwe radiateur

Motor is opgebouwd en geleverd door RR Motorsport. De geometrie is gecontroleerd door Motorceck.
Ketting en tandwielen zijn 8 circuitdagen gebruikt
Incl extra regen wielen set.

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!

S1000RR S1000 RR S1000R 1000RR HP2 HP4 HP M1000 M1000R M1000 RR M1000
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
Compleet opgebouwd met:
• Marchesini wielen M7RS glossy black
• Haakse ventielen
• Brembo HPK Supersport 5.5 brake disc front 
• Carbon swingarm protection 
• Carbon frame protection 
• Alpha Racing footpegs 
• Arrow Racing exhaust full-system 
• Alpha Racing Dashboard carrier 
• Conversion kit on/off (schakelaar ipv contactslot met sleutel) 
• Plug-set (voor verwijderen foutcodes) 
• Alpha Racing Brake-guard 
• Fuel reservoir 
• On-way valve fuel system, 
• Alpha Racing Quick-action fuel cap.
• Alpha Racing Brakeline front
• RK Raceketting 520
• Renthal 520 Rear Sprocket
• Renthal 520 Front Sprocket
• Alpha Racing Fairing-set
• Alpha Racing MRA Windscreen
• Alpha Racing Crash-protectors (frame) 
• R&G Engine covers (3 delig) 
• BMW DDC 
• BMW Shift assist (BLIPPER) 
• Solo2 laptimer
• Nieuwe radiateur
• Incl extra regen wielen set
• rijwielgedeelte schadevrij (meetrapport van Motorcheck)
• Motor is opgebouwd en geleverd door RR Motorsport. 

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion