Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
RACING RED
Vermogen:
121 kW
Teller:
42.516 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2023
Modelcode: K49
Typenummer: 0D03

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 225 x 89 x 149 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Afkomstig van 1ste eigenaar. Nieuw geleverd en onderhouden door ons. Motorfiets staat op nieuwe banden!
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), AG-Intern (0365), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bagagerek (0665), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Handkappen (0589), Kofferdragers links & rechts (0681), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion