Nieuwsbrief:

CAGIVA  MITO 125 - 2000

23323 Km
Geel
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Geweldige 2-takt 125cc voor het lichte rijbewijs.

Geweldig 2-takt geluid.
Ruikt heerlijk! voor de liefhebber tenminste!

Ducati 916 replica, hier lijkt hij heel erg op.

120 kg rijklaar, heel licht dus.
8kw op kenteken.... dus zeer geschikt voor het A1 rijbewijs.
Maar echte pk's heeft deze motor echt wel meer.
Dit is nog een old-school 125cc 2-takt machine met een topsnelheid boven de 160 km/uur.
En daardoor lekker sportief, en zelfs leuk voor iemand met het vol vermogen rijbewijs! Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik vind het echt geweldig rijden!

Let op!
* kapwerk is niet als nieuw, is ooit overgespoten, maar oogt niet slecht.
* een 2-takt vergt wat meer onderhoud dus als je een beetje kan sleutelen is dat mooi meegenomen.

Een prijs is voor dit soort motoren moeilijk te bepalen.
Het is echt een liefhebbers motor.
Zakken in prijs doet een 2-takt ook niet meer, het word echt zeldzaam.
Dus ik denk dat er weinig afschrijving zit op deze motor!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion