Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Direct uit voorraad leverbaar, zowel in het blauw als in het zwart. Van harte welkom voor een bezichtiging en of proefrit. Genoemde prijs van €3999,- is geheel rijklaar inclusief kenteken, tenaamstelling, volle tank en vijf jaar garantie.

FMOTO 125NK: Een compacte en stijlvolle naked bike voor het A1-rijbewijs

Met de nieuwe CFMOTO 125NK introduceert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment die perfect past bij rijders met een A1-rijbewijs. Deze motorfiets combineert een compact ontwerpmoderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk, waardoor hij zowel beginners als ervaren rijders aanspreekt.

Prestaties en techniek: lichtgewicht en wendbaar

De 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor, die een vermogen levert van 14,4 pk bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. Met een wielbasis van 1.360 mm en een zithoogte van 780 mm is de motorfiets zeer wendbaar en toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het lichte gewicht van 142 kg draagt bij aan een gemakkelijke bediening en een prettige rijervaring.

Chassis en vering: robuust en comfortabel

De 125NK beschikt over een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat zorgt voor een optimale balans tussen stevigheid en gewichtsbesparing. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting aan de achterkant zorgen voor een comfortabele vering, zowel in de stad als op de open weg.

Remmen en veiligheid: ABS en tractiecontrole

Het remsysteem van de 125NK bestaat uit een 292 mm enkele schijfrem met een dubbele zuiger remklauw aan de voorkant en een 220 mm schijfrem met een enkele zuiger remklauw aan de achterkant. Daarnaast is de motorfiets uitgerust met ABS en tractiecontrole, wat de veiligheid en controle tijdens het rijden aanzienlijk verbetert.

Perfect voor beginners en stadsritten

De CFMOTO 125NK is een ideale keuze voor rijders met een A1-rijbewijs die op zoek zijn naar een stijlvolle, lichte en wendbare naked bike. Met zijn moderne technologieveiligheidsfeatures en toegankelijke ontwerp is de 125NK perfect voor zowel stadsritten als korte trips.

  • Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!

    Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.

    Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.

    Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
    ☕ De koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion