Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
30 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie ja
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe 450 CLC.

Geschikt voor het A2 rijbewijs.
En ook zeer geschikt voor als je wat kleiner bent.

30kw is ook meer dan genoeg voor de cruisers met het vol vermogen rijbewijs.
Door de krukashoek van 270 graden heb je een heerlijk koppel ook bij lage toerentallen.
Dit blok is echt fijn.

Ook het mooie TFT dashbord met veel opties zoals connecten met je telefoon en zelfs navigatieprojectie is erg gaaf.

Mooie ronde Led koplamp.
Led knipperlichten.
En ook heel erg mooi het achterlicht en remlocht is geintegreerd in de knipperlichten achter.


Ben je echt geinteresseerd dan is een proefrit ook mogelijk.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion