Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nog een aantal grijze direct uit voorraad leverbaar!!
Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen.
Inruil
Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel
Financiering
Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.
Werkplaats
In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).
Garantie
Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.
Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!
Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.
Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.
Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
Openingstijden: dinsdag tot en vrijdag van 11:30 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 17:00
☕ De koffie staat klaar!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 449 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 33| |
Max. koppel | 44 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 175 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm Upside down KYB, regelbaar |
Vering achter | Multi-link, KYB monoshock, regelbaar |
Remmen voor | 4-piston J.Juan, 320mm schijf |
Remmen achter | enkele remschijf 220mm |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 140/70-18 |
Wielbasis | 1425 mm |
Lengte | 2180 mm |
Breedte | 835 mm |
Hoogte | 1332 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | CFMOTOs bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270 maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg.



Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen. |
 |
Bike Centre Holland |
|
Stadhoudersmolenweg 54-B
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2032526
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken