Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
* CF MOTO 650MT
* bouwjaar 2023 NIEUW
Nieuwe CF-MOTO 650 direct leverbaar.
Kom langs voor een proefrit
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 62|45|8750 |
Max. koppel | 56|7000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Instelbare upside down telescopische vork |
Vering achter | Instelbare cantilever monoshock |
Remmen voor | dubbele remschijf 300mm |
Remmen achter | enkele remschijf 220mm |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR17 |
Wielbasis | 1425 |
Lengte | 2180 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1332 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Athens Blue of Matte Titanium Grey |
Beschrijving | Ken je de CFMOTO 650MT al ? Ben je een avontuurlijke motorrijder en zoek je een betrouwbare en compleet uitgeruste motor met de beste prijs-kwaliteitsverhouding ? Dan is de 650MT voor jou de beste keuze. Het unieke gestroomlijnde ontwerp werd succesvol gekoppeld aan het beproefde en duurzame CFMOTO 650cc motorplatform. De typische en comfortabele all-road zitpositie vormt hier een mooie combinatie met volwassen rijeigenschappen en een complete uitrusting.
AVONTUURLIJK & BETROUWBAAR.
Bovendien is deze Adventure Tourer volledig bedacht en ontwikkeld voor reizen op een allegaartje van ondergronden. Smetteloos asfalt of een gehavende veldweg? De nieuwe instelbare upside-down voorvork en de monoshock achteraan zijn op hun taak berekend en aanpasbaar aan jouw persoonlijke wensen. |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
| Almere, Flevoland |
| 036-5255590 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken