Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
48 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden
Opties en Accessoires:
60 maand garantie, 693cc parallelle tweecilinder motor 75 pk, Adapatieve led verlichting, Benzine capaciteit 13 l, Cruisecontrol, Droog gewicht 196 kg, Geadvanceerde motortechnologie gedeeld met ktm, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, J. juan (by brembo) abs remmen, Kyb vering volledig instelbaar, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Rollover sensor, Slipperkoppeling, Tubeless spaakwielen, Twee rijmodi (economic & sport), Usb-aansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hofland Motoren
Databankweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4555710
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion