Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT ADVENTURE - 2025

Nieuw
Nebula Black, Nebula White
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Multi Adventure
 

De nieuwe 700MT presenteert zich als een klassieke adventure bike in de stijl van haar grotere zusters. De wielbasis bedraagt 1.445 mm, de zithoogte is standaard 800 mm en kan optioneel worden verhoogd naar 840 mm om aan verschillende bestuurderslengtes te voldoen. De 20-liter brandstoftank zorgt voor een groot bereik voor langere ritten.

De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. De banden ondersteunen het offroad-karakter van het model: een 19-inch voorwiel en een 17-inch achterwiel met banden in de maten 110/80 en 150/70. ABS en tractiecontrole zijn ook aan boord.

Verbeterd voor off-road

De 700MT beschikt over LED-verlichting voor betere zichtbaarheid en een 5-inch TFT-display voor het weergeven van voertuiggegevens. De standaard T-Box biedt extra connectiviteitsfuncties zoals GPS-tracking. De CFMOTO 700MT is verkrijgbaar in de kleuren Nebula Black en Nebula White. Het ontwerp is functioneel en sterk geïnspireerd door de grotere CFMOTO MT-modellen. Spatborden en een motorbeschermingsplaat benadrukken het offroad-karakter en bieden extra bescherming.
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Draad" betekent: Afkorting voor schroefdraad. Aan motorfietsen is altijd heel wat afgesleuteld. Bij het in- en uit elkaar schroeven wil de schroefdraad van bouten, moeren en draadeinden wel eens beschadigen. Een inwendige schroefdraad kan met een helicoil worden vervangen. Uitwendige schroefdraden kunnen met draadvijlen of snijsets worden opgekalefaterd. Op Europese en Japanse motorfietsen wordt metrische schroefdraad aangetroffen. Amerikaanse machines worden met American Unified ScrewThread gemonteerd, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen fijne spoed (winding) (UNF ) en grove spoed (coarse, UNC ) . Op Engelse motorfietsen worden weer andere varianten schroefdraad gebruikt: BSF ., British Standard Fine: een schroefdraad die zich qua grofheid bevindt tussen het eveneens Britse Cycle en Whitworth. Whitworth wordt door menig bezitter van een Engelse motorfiets vervloekt, omdat deze zeer fijne draad makkelijk te beschadigen is door scheef indraaien of te hard vastdraaien.
© 2000 - 2025 Motoroccasion