Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Nebula White
Vermogen:
70 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK.
Krachtig, wendbaar, stijlvol en ergonomisch, ontdek de nieuwe maatstaf in Naked Bikes. De goed uitgeruste en krachtige 800NK Advanced is uitgerust met de allerbeste onderdelen.

Bereid je voor om de weg te domineren met de agressieve naked bike styling van de CFMOTO 800NK. Omarm de opvallende esthetiek, want de pijlvormige LED-koplamp, de korte achterkant en de scherpe lijnen zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de fel concurrerende markt van naked bikes.

 

De 800NK Advanced is een roadster met karakter, die een revolutie teweegbrengt in het segment van de Streetbikes.

Met zijn scherpe design, geavanceerde technologie, krachtige motor en wendbare rijgedrag is de 800NK Advanced de motor van de toekomst. Ontdek nieuwe sensaties zonder compromissen.

Het lichte, high-performance chassis, de krachtige motor en de vele moderne uitrustingen en technologieën maken de CFMOTO 800NK Advanced de Roadster bij uitstek voor veeleisende motorrijders.

Motortype:In-line twin, 4-takt
Cilinderinhoud:799 cc
Max vermogen:70 kW @ 9000 tpm
Max koppel:81 Nm @ 7000 tpm
Boring x slag (mm):88.0 × 65.7 mm
Compressieverhouding:12.7:1
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6
Zithoogte (mm):800 mm, optie 820 mm
Afmetingen (mm):2146 x 818 x 1137 mm
Wielbasis (mm):1465 mm
Grondspeling (mm):185 mm
Inhoud benzinetank (L)15 L
Gewicht (kg):189 kg
Kleuren:Zircon Black / Nebula White
Voorvering:Upside down, instelbare demping, KYB
Achtervering:Monoshock, instelbare demping, KYB
Remsysteem:Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm
ABS:ABS / TCS Standaard
Velg voorwiel:Aluminium gietwiel
Velg achterwiel:Aluminium gietwiel
Banden:120/70 R17 - 180/55 R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!


Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion