Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK SPORT - 2024

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Nieuwe CF Moto 800 NK Sport.

Leverbaar in Zircon Black of Nebula white.

5 jaar fabrieksgarantie!

799 cc vloeistofgekoelde paralleltwin met 70kW en 79Nm
320 mm remschijven met J.Juan vierzuiger remklauwen
Automatische koplamp en zelfdovende richtingaanwijzers
Volledig instelbare KYB upside-down voorvork
Cruisecontrol
186 kg rijklaar
5 inch TFT dashboard met connectiviteit

Rijmodus instelbaar in 3 standen, regen, straat, sport.
Radiale rempomp met radiale remklauwen.

Leverbaar in 35kw uitvoering of vol vermogen.

--------------------------------------------------------------------------------------------
 

De CFMOTO 800NK Sport is het vlaggenschip van de NK-lijn: een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen. Met zijn van het KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm is de 800NK Sport een vat vol sensaties.

Het design van de 800NK Sport is zowel stoer als modern. Met zijn agressieve lijnen en dynamische uitstraling trekt hij alle aandacht. Ondanks de sportieve uitstraling zorgen de comfortabele zitpositie en ergonomische bedieningselementen voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens langere ritten.

MOTOR

De 799cc paralleltwin is voorzien van dubbele balansassen en een 285° krukas, wat een specifiek geluid genereert. De CF-SC slipperkoppeling voorkomt het blokkeren van het achterwiel bij hevig terugschakelen. De luchtfilterkast met geïntegreerde luchtinlaat is onder het zadel geplaatst, met het oog op inlaatefficiëntie en onderhoudsgemak.

VEILIGHEID

Veiligheid staat voorop bij CFMOTO en de 800NK Sport is dan ook uitgerust met een geavanceerd bochten-ABS van Bosch. De dubbele remschijven van Ø320 mm worden hierbij afgeremd door radiale J.Juan 4-zuiger remklauwen.

VERING

De hoogstaande KYB-vering vooraan is volledig instelbaar qua veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping. Op de KYB-schokbreker kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen. De veerweg bedraagt zowel voor- als achteraan 130 mm. De vering is sportief afgesteld zonder afbreuk te doen aan comfort.

FRAME

Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken.

ZITHOOGTE

Het standaard zadel is 795 mm hoog en naar voren toe wat smaller uitgesneden wat ervoor zorgt dat je met je voeten gemakkelijk aan de grond kan. Er is ook is een optioneel 820 mm hoog zadel beschikbaar.

VELGEN

De 800NK Sport is uitgerust met hoogwaardige sportieve MAXXIS banden op velgmaat 120/60 R17 vooraan en 180/55 R17 achteraan.

 

Verkrijgbaar in Zircon Black & Nebula White






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion