Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1299 S - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ROOD
Vermogen:
73 kW
Teller:
18.920 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10914

De Ducati Panigale uit 2015 met slechts 18920 kilometer op de teller is een waar racemonster dat klaar is om de wegen te veroveren. Met zijn aerodynamische ontwerp, krachtige motor en hoogwaardige technologie, biedt deze motorfiets een ongeëvenaarde rijervaring.

Deze specifieke Panigale is in uitstekende staat en is goed onderhouden. Het vermogen van de motor is indrukwekkend en de prestaties zijn fantastisch, waardoor je je in een mum van tijd als een professionele coureur zult voelen. Met de verbluffende snelheid en responsieve handling van deze machine, zul je jezelf vinden in een wereld van puur rijplezier.

Of je nu een doorgewinterde racer bent of gewoon op zoek bent naar een indrukwekkende sportmotorfiets om van te genieten, deze Ducati Panigale uit 2015 is een uitstekende keuze. Neem hem mee voor een proefrit en ervaar de opwinding en kracht die hij te bieden heeft.
wij tanken al onse afleveringen met milieuvriendelijke Ecomaxx brandstof
12 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Puro
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
040-2839653
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion